1. Po skompletowaniu zamówienia towar może zostać wysłany do Kupującego.
2. Kupujący może wybrać następujące  sposoby dostawy/odbioru towaru:
  • a/ odpłatną usługę transportową realizowaną przez firmę kurierską,
  • b/ odpłatną usługę transportową realizowaną przez sklep ( rejon Krakowa i okolic),
  • c/ odbiór osobisty z zastrzeżeniem odrębnych warunków aktualizowanych na stronach sklepu związanych np. z sytuacją epidemiczną.
3.Koszt dostawy ustalany jest każdorazowo indywidualnie z klientem przed złożeniem zamówienia i zależny jest od wartości zamówienia, miejsca dostawy i asortymentu.
4.Dostawa towaru odbywa się w sposób określony przez nabywcę w formularzu  pod podany tam adres, przy czym może być to wyłącznie adres na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko przy uprzedniej akceptacji przez pracownika sklepu.
5.Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
6.Każda przesyłka realizowana poprzez firmę spedycyjną jest ubezpieczona.
7.W momencie odbioru towaru z zamówienia Kupujący  ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności przewoźnika dostarczającego towar lub pracownika firmy KAMIR SP Jawna wydającej towar w przypadku odbioru osobistego pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zgodności dostawy z zamówieniem.
8.Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru lub towar jest uszkodzony Kupujący ma obowiązek spisać protokół reklamacyjny w obecności przewoźnika/kuriera i nie przyjmować przesyłki o czym powinien niezwłocznie poinformować Sklep Internetowy wysyłając informację drogą mailową na adres: producent@profilebalkonowe.pl lub dzwoniąc na numer  +48 574 660 380. Zgłoszenia uszkodzeń mechanicznych wniesione w innym terminie nie będą uwzględniane. Bez spisanego protokołu reklamacyjnego z przewoźnikiem, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu nie będą rozpatrywane. Uszkodzenia i wady fabryczne są rozpatrywane w trybie reklamacyjnym.